Psikoloğa Gitmemek için Üretilen Bahaneler



Sıklıkla psikoloğa gitmemek için birçok kişi tarafından bir takım bahanelerin öne sürüldüğünü görmekteyiz. Bunlar arasında genelde “psikoloğa ihtiyacım yok, ben gayet iyiyim” vaktim yok”, “bugün işim var”, “o kadar kötü hissetmiyorum”, “kendim atlatabilirim”, biraz zaman ihtiyacım var” “özel hayatımı bir yabancıya anlatamam”, “ben deli değilim”, konuşarak nasıl yardımcı olabilir ki”, “ilaç kullanmak istemiyorum”, “param yok”, “bugün yoğun çalışıyorum” gibi birçok ifade psikoloğa gitmemek için kullanılmaktadır. Ne var ki ihtiyaç duyulan bir doktora, avukat ya da bir terziye gibi psikologlarda kişinin ruh sağlığını tedavi edebilmede görevli oldukları unutulmamalıdır

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Neden Hep Aynı Yanlış İnsanı Seçiyorum

Uyuşturucu maddeler ve etkileri

Anksiyete Belirtileri Nelerdir?